دلم گرفته

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

دلم گرفته

دلم گرفته است

 به ایوان میروم انگشتانم را

بر پوست کشیده ی شب میکشم

چراغ های رابطه تاریکند

کسی مرا به آفتاب معرفی نخواهد کرد

کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد

پرواز را بخاطر بسپار

پرنده مردنی است

:::::::::::::::::::::::::::::::


خودت را در آغوش بگیر و بخــــــــواب !

هیچ کس آشفتگی ات را شانـــــه نخواهد زد !

این جمع پر از تنــــهاییست…

:::::::::::::::::::::::::::::::
 

 



نظرات شما عزیزان:

MHG
ساعت21:06---10 مهر 1391
حکایت من حکایت کسی بود که عاشق دریا بود اما قایق نداشت

دلبـــــــاخته سفر بود اما همسفر نداشت

حکایت کسی بود که زجــــــر کشید اما ضجــــــه نزد

زخـم داشت اما ننالید

گریــــــــــــه کرد اما اشـــک نریخت

حکایت من حکایت کسی بود که پر از فــــــــریاد بود

امــــــــــــــــا

سکـــــــــوت کرد تا همه صــــــــــداها را بشــــــنود



>وبلاگت قشنگه و باحاله دمت گرم


part of me
ساعت15:48---10 مهر 1391


دلم خوش نيست
غمگينم
کسي شايد نمي فهمد
کسي شايد نمي داند
کسي شايد نمي گيرد
مرا از دست تنهايي
تو مي خواني فقط شعري
و زير لب آهسته مي گويي:
"عجب احساس زيبايي"...


part of me
ساعت15:46---10 مهر 1391
salam doste khobam ,mamnon ke sar zadi khoshal shodam.shad bashi...

امین
ساعت22:37---9 مهر 1391
_*آغوش بعضی هــا ...



_*علم را زیـر سوال می برد !



_* آنــقــدر آرامــت مــی كــنــد ...



_*كه هیـچ مُسكنی ...



_*جــایش را نمی گیرد..!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |